× Lakineuvonta sulkeutuu torstaina 20.6. klo 13.00 ja palvelee jälleen juhannuksen jälkeen normaalisti! Kaikille avoin maksullinen lakineuvonta on suljettu. Voit tarkistaa paikallisen yhdistyksesi tilanteen verkkosivuilta. Toivotamme mukavaa juhannusta!

Kiinteistöliiton organisaatio

Kiinteistöliittoon kuuluu 23 alueellista jäsenyhdistystä ja valtakunnallinen toimialajärjestö Suomen Vuokranantajat ry, joka edustaa yksityisiä vuokranantajia. Kiinteistöliittoon kuuluu yli 30 000 taloyhtiötä, jotka muodostavat valtaosan liiton jäsenkunnasta. Jäsentaloyhtiöissä asuu yhteensä lähes kaksi miljoonaa ihmistä.

Suomen Vuokranantajien jäsenenä on yli 23 700 vuokranantajaa, joilla on yhteensä yli 30 000 vuokrahuoneistoa.

Kiinteistöliitto-yhteisöön kuuluvat myös liiton tytäryhtiöt Kiinteistömedia, Kiinteistöalan Koulutuskeskus Oy, Talokeskus Yhtiöt Oy ja Suomen Kiinteistöliitto ry:n Palvelu Oy. Liitto on osakkaana myös KTI Kiinteistötieto Oy:ssa.