Jäsenkortti

Kiinteistöliiton jäsenkortti helpottaa ja nopeuttaa jäsenpalvelujen ja -etujen käyttöä. Jäsenkortilla taloyhtiön puheenjohtaja, hallituksen jäsen, isännöitsijä, tilin- ja toiminnantarkastaja sekä vuokratalon edustaja voi soittaa neuvontapalveluihin, ilmoittautua tapahtumiin, päivittää yhteystietonsa jäsenrekisteriin sekä hyödyntää monipuoliset jäsenedut.

Kun lataat käyttöösi jäsenkortin, sinulla on aina mukanasi tieto Kiinteistöliiton ja jäsenyhdistysten tarjoamista kattavista neuvontapalveluista ja neuvonta-ajat. Puhelinnumeroita ei tarvitse muistaa, sillä voit soittaa haluamaasi neuvontaan painamalla luurin kuvaa ja puhelu käynnistyy. Koulutuksiin ja tapahtumiin ilmoittautuminen tapahtuu myös yhtä yksinkertaisesti, samoin yhteystietojesi päivitys jäsenrekisteriin.

Voit jakaa alla olevan palveluesitteen taloyhtiösi kaikille hallituksen jäsenille joko linkkinä tai tulosteena. Jäsenkortilla taloyhtiösi koko hallitus saa käyttöönsä Kiinteistöliiton jäsenpalvelut ja -edut.

Avaa palveluesite - katso ohjeet!

Jäsenkortin käyttöönotto edellyttää Kiinteistöliiton jäsennumeroa ja että sähköpostiosoitteesi on jäsenrekisterissä kyseisen jäsenen tiedoissa. Jäsennumero löytyy mm. Kiinteistölehden takakannesta, J-kirjaimen jälkeiset kuusi numeroa vastaanottajatiedon yhteydessä. Hallituksen jäsen ja tilin-/toiminnantarkastaja voi pyytää jäsennumeroa taloyhtiönsä puheenjohtajalta, isännöitsijältä tai Kiinteistöliiton jäsenyhdistyksestä.

Jäsenkortti on maksuton ja se on käytettävissä Android-, iOS- sekä Windows Phone -laitteilla ja sen voi ladata App Store-, Google Play- ja Microsoft Store -sovelluskaupoista.

Taloyhtiön puheenjohtajan / isännöitsijän kannattaa ilmoittaa:

• kaikille hallituksen jäsenille taloyhtiön jäsennumero sekä
  • Kiinteistöliiton jäsenyhdistykselle hallitusten jäsenten nimet ja sähköpostiosoitteet.

Mikäli sinulla on kysyttävää jäsenkortista, ota yhteyttä sähköpostitse:
jasenkortti@kiinteistoliitto.fi

Lataa jäsenkortti puhelimeesi heti!

1. Avaa puhelimesi sovelluskauppa (laitteesta riippuen App Store, Google Play tai Microsoft Store). Löydät kaupan puhelimen sovellusvalikosta
  2. Kirjoita hakusanaksi ”kiinteistöliiton jäsenkortti” tai "kiinteistöliiton mobiilijäsenkortti" ja valitse etsi
  3. Hakusanalla löytyy vain yksi vaihtoehto, joka kantaa Kiinteistöliiton sinistä liikemerkkiä
  4. Lataa sovellus puhelimeesi valitsemalla ”Asenna”
  5. Sovelluksen asentamiseen menee hetki, minkä jälkeen se ilmestyy sovellusvalikkoon. Tunnistat sen Kiinteistöliiton sinisestä liikemerkistä
  6. Avaa sovellus ja kirjaudu sisään taloyhtiösi jäsennumerolla sekä omalla sähköpostiosoitteellasi

HUOM! Jäsenkortin käyttöönotto edellyttää Kiinteistöliiton jäsennumeroa ja että sähköpostiosoitteesi on jäsenrekisterissä kyseisen jäsenen tiedoissa.