Kiinteistöliitto kouluttaa

Kiinteistöliitto ja sen alueelliset yhdistykset järjestävät koulutusta taloyhtiöiden hallituksille, isännöitsijöille sekä tilin- ja toiminnantarkastajille sekä myös taloyhtiöiden osakkaille. Tarjolla on alan viimeisimpään tietoon perustuvaa koulutusta esimerkiksi taloyhtiöiden hallinnosta, sopimuksista, osto-osaamisesta, lainsäädännöstä ja korjausrakentamisesta.

Lisäksi olemme mukana järjestämässä erilaisia tapahtumia, kuten Helsingissä järjestettävät Kiinteistömessut.

Webinaarit

Kiinteistöliiton kaikki webinaarit ovat jäsentalojen hallituksille ja isännöitsijöille maksuttomia ja avoimia, onpa taloyhtiö mistä päin Suomea tahansa. Jäsenkoulutusten lisäksi on tarjolla myös kaikille avoimia webinaareja. Katso webinaarit tapahtumakalenterista tai täältä.

Verkkokurssit itse opiskellen

Jäsentalojen johdolle ja luottamushenkilöille on tarjolla useita verkkokursseja jäsensivujen verkko-oppimisympäristössä. Verkkokursseja voit suorittaa omaan tahtiin sinulle sopivina ajankohtina. Katso mistä aiheista on verkkokursseja.

Alueelliset koulutukset kuuluvat jäsenyyteen

Kiinteistöliiton alueelliset yhdistykset järjestävät suosittuja koulutuksia ja kiinteistöiltoja, jotka sisältyvät jäsenmaksuun. Taloyhtiöpäivä -tapahtumia yhdistykset järjestävät yhteistyötahojen kanssa eri puolella Suomea.

Tutustu koulutustarjontaan tapahtumakalenterissa ja ilmoittaudu mukaan!