Valtakunnalliset jäsenedut

Kiinteistöliiton jäsenyhdistysten jäsenenä olevat taloyhtiöt saavat jäsenetuja ja -alennuksia. Valtakunnalliset jäsenedut ovat käytettävissä koko Suomessa. Ota täysi hyöty jäsenyydestä!

Jäsenedut 2019:

• Kiinteistöalan Kustannus Oy: kirjoista ja lomakkeista 20 % alennus
  • Kiinteistöalan Kustannus Oy: Hyväksytty taloyhtiön hallituksen jäsen HTHJ-verkkokurssit, Toiminnantarkastuksen perusteet –verkkokurssi sekä Taloyhtiön puheenjohtajan verkkokurssi maksutta
  • Kiinteistölehti: maksuton vuosikerta sisältyy jäsenyyteen ja lisäksi edulliset lisätilaukset eli 50 eurolla 3 lisävuosikertaa

Tarkemmat esittelyt valtakunnallisista jäseneduista löydät Kiinteistöliiton julkaisemasta Jäsenpalvelut 2019 -oppaasta. Opas on toimitettu tammikuussa 2019 Kiinteistölehden mukana Kiinteistöliittoon kuuluvien taloyhtiöiden puheenjohtajille ja isännöitsijöille, niiden yhdistysten osalta, jotka tällaisen tahtoivat. Lue Kiinteistöliiton jäsenpalvelut -opas 2019

Eräillä Kiinteistöliiton jäsenyhdistyksillä on lisäksi tarjolla omia alueellisia jäsenetuja.

Jäsenkortissa ovat jäsentalojen johdon käytettävissä niin valtakunnalliset kuin alueelliset jäsenedut.

Lue lisää ja lataa Kiinteistöliiton jäsenkortti