Kiinteistöliitto hakee lakimiestä

Julkaistu: 21.12.2021

Tehtävä tarjoaa erinomaisen näköalapaikan kiinteistöalalle sekä mahdollisuuden kehittyä kiinteistöalan lainsäädännön erityisasiantuntijaksi.

Lakimiehen tehtävänä on jäsenistölle annettava asumiseen liittyvä juridinen puhelinneuvonta erityisesti asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöihin, vuokraukseen ja korjausrakentamiseen liittyvissä kysymyksissä sekä asiantuntijalausuntojen laatiminen. Lakimies toimii kouluttajana mm. liittoyhteisön tilaisuuksissa ja verkkoseminaareissa. Lakimiehellä on mahdollisuus hoitaa jäsenyhtiöiden toimeksiantoja, esimerkiksi laatia tavanomaisia yhtiö- ja sopimusoikeudellisia dokumentteja. Tehtävän hoitaminen edellyttää matkustusvalmiutta kotimaassa.

Edellytämme hakijalta oikeustieteen maisterin tutkintoa sekä muutaman vuoden työkokemusta kiinteistö- ja rakennusalan tehtävistä. Arvostamme ruotsin kielen taitoa. Tehtävän hoitaminen edellyttää hyvää yhteistyökykyä sekä erinomaisia valmiuksia etenkin puhelimitse tapahtuvaan asiakaspalveluun. Olet juristina analyyttinen sekä ratkaisukeskeinen ja sinulla on hyvä suullinen sekä kirjallinen esiintymistaito. Työskentelyotteesi on vastuullinen ja paineensietokykysi on erinomainen.

Tehtävä tulee ottaa vastaan helmikuussa 2022.

Työtehtävä on kokopäivätyö, ja työsuhde on määräaikainen 28.2.2023 saakka.

Suomen Kiinteistöliitto ry on kiinteistönomistajien vaikuttaja- ja asiantuntijaorganisaatio, jonka toimistolla
Helsingin ydinkeskustassa Annankadulla työskentelee 21 kiinteistöalan asiantuntijaa. Kiinteistöliiton Lakipalvelut -yksikössä työskentelee kokopäivätoimisesti yhdeksän lakiasiantuntijaa. Kiinteistöliitossa pääset kehittämään omaa osaamistasi innostuneiden ja asiantuntevien kollegoiden kanssa.

Hakuaika päättyy maanantaina 10.1.2022.

Lisätietoja tehtävästä antaa päälakimies Jenni Hupli, puh. 040-865 8097, 22.12.2021 kello 14.00-16.00, 31.12.2021 klo 8.00-10.00 ja 10.1.2022. kello 8.30-9.30.

Hakemukset (hakemus, CV) palkkatoivomuksineen tulee toimittaa sähköpostilla osoitteeseen jaana.kuoppala@kiinteistoliitto.fi