Timo Nieminen jatkaa Kiinteistöliiton puheenjohtajana

Julkaistu: 27.03.2021

DI Timo Nieminen valittiin jatkamaan Kiinteistöliiton puheenjohtajana. Varapuheenjohtajina jatkavat ekonomi Olavi Merikanto, kiinteistöneuvos Pertti Satopää ja toimitusjohtaja Harri Järvenpää.

Kiinteistöliiton liittokokous valitsi liiton hallituksen jäseniksi kaudelle 2021-2023 riskienhallintapäällikkö Janne Heiliön Kotkasta, kiinteistöjohtaja Seppo Kosolan Turusta, TkT Juhana Heikosen Helsingistä, asuntosijoittaja Jouni Lehtisen Helsingistä, KTM Ulla Maija Lehtosen Helsingistä, varatuomari Vesa Lensun Jyväskylästä, maa- ja metsätieteen kandidaatti Paul Nouron Helsingistä, projektipäällikkö Anja Pujolan Tampereelta sekä talouspäällikkö Hannu Sjöblomin Espoosta ja johtaja Mika Vesterisen Helsingistä. Liittokokous järjestettiin 27.3.2021 pääosin etäyhteyksin.

Hallituksessa jatkavat kaudella 2020-2022 toiminnanjohtaja Joonas Grönlund Lappeenrannasta, yrittäjä Pertti Jussila Raahesta, asianajaja Olavi Kailari Porvoosta, yrittäjä Jukka Kalliola Vaasasta, isännöitsijä Timo Lappalainen Pieksämäeltä, toimitusjohtaja Tapio Ojala Lahdesta, toimitusjohtaja Juhani Simpanen Kuopiosta, toimitusjohtaja Tuukka Tuomala Hämeenlinnasta, toimitusjohtaja Janne Tuominen Pirkkalasta ja toimitusjohtaja Mikko Vapanen Raumalta.

Kiinteistöliiton jäsenyhdistysten verkosto kattaa koko maan, ja jäsenmäärä on ollut viime vuosina vahvassa kasvussa. Kiinteistöliiton jäseninä on etupäässä asunto-osakeyhtiöitä, ja jäsenmäärä ylitti helmikuussa 30 000.

Harri Hiltunen, toimitusjohtaja