Asukaskyselystä kohti taloyhtiöstrategiaa - aamuvirkuille

11.01.2022 klo 09.00 Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi

Hallitukset kokoontuvat pian käsittelemään tilinpäätöksiä ja talousarvioita. Olisiko nyt hyvä aika tehdä asukaskysely ja laatia taloyhtiölle toimintastrategia?

Asukaskyselystä kohti taloyhtiöstrategiaa- työpajatyyppisessä koulutuksessa tiistaina 11.1.2022 klo 9.00-10.30  käydään läpi taloyhtiöstrategian sisältöä ja merkitystä sekä kyselytyökalun käyttöä. Koulutus pidetään Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen toimistolla (Kirkkokatu 53, 90100 Oulu). Koulutukseen mahtuu enintään 12 henkilöä.

Koulutus on maksuton ja tarkoitettu Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen jäsentaloyhtiöiden hallituksille (max 2 hlöä/taloyhtiö). Kouluttajana toimii Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen toiminnanjohtaja Johanna Laitala.

Ilmoittaudu tapahtumaan