Lapin Taloyhtiöpäivä 2022, Rovaniemellä

10.10.2022 klo 13.30 Hotelli Santa Claus

Paikka: Hotel Santa Claus, Korkalonkatu 29, 96200 Rovaniemi

Tapahtuma-aika: Maanantaina 10.10.2022 klo 13.30-19.00

Kiinteistöliitto Lappi ry järjestää yhdessä Kiinteistömedia Oy:n kanssa ”Lapin Taloyhtiöpäivä 2022” -tapahtuman 10.10.2022. Taloyhtiöpäivä- tapahtumia on järjestetty aiempina vuosina ympäri Suomea ja vuonna 2021 ensimmäisen kerran myös Rovaniemellä, jolloin tapahtumaan osallistui melkein 120 taloyhtiöasioista kiinnostunutta vierailijaa.

Lapin Taloyhtiöpäivä on Lapin alueen taloyhtiöiden hallituksille, isännöitsijöille, vuokrataloyhtiöiden toimitusjohtajille, kiinteistönhoitajille sekä kaikille muillekin taloyhtiöasioista kiinnostuneille tarkoitettu maksuton messu- ja seminaaritapahtuma. Taloyhtiöiden hallitukset, isännöitsijät sekä muut kiinteistöalan toimijat kokoontuvat tapahtumaan keskustelemaan ajankohtaisista asioista ja päivittämään osaamistaan sekä tutustumaan näytteilleasettajiin ja heidän tarjoamiinsa palveluihin.

Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen. Ilmoittautuminen tapahtumaan avautuu elokuussa.

Tule mukaan tapahtumaan hankkimaan hyödyllistä taloyhtiötietoa ja käytännön vinkkejä!

Tapahtumassa on tarjolla kahvia ja pikkupurtavaa.

Ohjelma Lapin Taloyhtiöpäivä 2022

Näyttely on avoinna klo 13.30 - 18.15

Näytteilleasettajien tietoja päivitetään sivupalkkiin kohtaan Näytteilleasettajat.

Seminaariohjelma

Muutokset mahdollisia.

Seminaarit järjestetään ajankohtaisista aiheista. Seminaarien aiheet vahvistuvat kevään aikana.

Huoneistotietojärjestelmän ja osakeluettelon siirron apuklinikka

Osakeluetteloiden siirron aika taloyhtiöissä on nyt - tervetuloa huoneistotietojärjestelmän ja osakeluettelon siirron apuklinikalle Lapin Taloyhtiöpäivään.

Maanmittauslaitoksen asiantuntijat tarjoavat tapahtumassa henkilökohtaista opastusta ja neuvontaa taloyhtiösi osakeluettelon siirrossa huoneistotietojärjestelmään. Klinikasta on hyötyä erityisesti pienille taloyhtiöille, jotka eivät ole vielä siirtäneet taloyhtiönsä osakeluetteloa huoneistotietojärjestelmään, ja jotka eivät käytä isännöintitoimistoa.

Varaa aika omaan neuvontatuokioon tapahtumailmoittautumisen yhteydessä.

Huom! Ennen kuin tulet apuklinikalle siirtämään osakeluetteloa, huolehdi, että nämä asiat ovat kunnossa.

Tapahtumassa tallennetaan kuva- ja videomateriaalia tapahtuman ja Kiinteistöliitto Lapin hallinnoimille markkinointikanaville, sosiaaliseen mediaan sekä verkkosivuille. Osallistumalla tapahtumaan hyväksyt, että kuvasi saattaa näkyä edellä mainituilla kanavilla.

Tervetuloa!

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Seuraamme koronatilannetta ja noudatamme viranomaisten ohjeita tapahtumien järjestämiseen liittyen. Tiedotamme mahdollisista muutoksista ilmoittautuneille sähköpostitse.

Ilmoittaudu tapahtumaan