Suunnitelmallinen kiinteistönpito pitää taloyhtiössä ikävät yllätykset loitolla

01.02.2022 klo 17.00 Oulun pääkirjasto, Pakkalan sali

Taloyhtiön osakas - oletko kiinnostunut omaisuuden arvon säilymisestä? Tervetuloa keskustelemaan ja oppimaan aiheesta tiistaina 1.2.2022 klo 17.00-19.00 Oulun pääkirjaston Pakkalan saliin. Ennen tilaisuutta kahvitarjoilu kirjaston aulassa klo 16.15-17.00.

Alustavasti ohjelmassa:

• Tervetuloa, Johanna Laitala, toiminnanjohtaja, Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi
  • Rakennusteollisuus - pohdintaa kiinteistöjen ylläpitokulttuurista, Juha Mäntynen, aluepäällikkö, Rakennusteollisuus
  • Taloyhtiön puheenjohtajana - suunnitelmallisen kiinteistönpidon merkitys, Pasi Orava
  • Tekninen näkökulma - suunnitelmallisuus taloyhtiössä, Tommi Riippa, OAMK
  • Viranomaisen ajatuksia taloyhtiön oikea-aikaisista remonteista, Olli Teriö, Oulun rakennusvalvonta
  • Isännöinnin näkökulma suunnitelmalliseen kiinteistönpitoon, Mia Koro-Kanerva,  Isännöintiliitto
  • Pankki - miten taloyhtiötä kannattaa hoitaa jotta remonttien rahoitus on turvattu,  Maiju Hinno, Nordea
  • Vakuutusyhtiön ajatuksia taloyhtiöiden suunnitelmallisesta kiinteistönpidosta, Karita Grönlund, Finib Oy
  • Kiinteistönvälittäjä - miten taloyhtiön kunto vaikuttaa asunnon myyntiin, Kari Vanhatupa, OP Koti Oulu Oy

Alustusten jälkeen paneelikeskustelu ja yleisökysymyksiä.

Koulutus on avoin ja maksuton kaikille taloyhtiön suunnitelmallisesta kiinteistönpidosta kiinnostuneille.

Tapahtuman alussa, kahvittelun lomassa, voit keskustella asiantuntijoiden kanssa ja paikalla myös Oulun kaupungin yhteisötoiminta / Auttava yhteisö -hanke, Maiju Teriaho.

Seuraamme koronatilannetta ja toimimme viranomaisohjeistusten mukaan.
Mikäli viranomainen on  määrännyt alueellisia rajoituksia yleisötapahtumien järjestämiselle, edellytämme tapahtumaan osallistuvilta koronapassin esittämistä. Koronapassina toimii EU:n koronatodistus kahdesta rokotuksesta, negatiivisesta koronatestituloksesta tai sairastetusta koronasta. Lisätietoja koronapassista ja ohjeet sen lataamiselle löydät täältä:

Ilmoittautuminen avataan tammikuussa 2022.

Tervetuloa!