Viranomaisilta II

24.11.2021 klo 17.00

Onko terveystarkastaja joskus antanut määräyksen teettää taloyhtiössäsi esimerkiksi sisäilma- ja kosteusteknisen kuntotutkimuksen? Mietityttääkö sinua, miksi käyttöveden kiertojohtoon liitettyjä lattialämmityksiä ei enää saa tehdä tai miksi ns. rättipatterin lämmönluovutustehoa on rajoitettu?

Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry järjestää 24.11 kello 17:00 - n. 18:15 webinaarin Viranomaisilta ll.

Viranomaisilta ll:ssa terveystarkastaja Paula Saxholm kertoo legionellabakteerista. Terveydensuojeluviranomaisten havaintojen perusteella legionellan esiintyminen näyttäisi lisääntyneen ja vuosittain ilmenee tapauksia, joissa TAYS:issa potilaista diagnosoitu legionella johtaa pyyntöön hakea potilaan kotoa näyte. Näillä näytteenottokierroksilla on usein havaittu, että kiinteistön kuuma vesi ei ole riittävän kuumaa ja legionelloja löytyy yli sallitun määrän.

Toisena aiheena webinaarissa käsitellään terveystarkastajan suorittamia asunnon tarkastuksia. Aiheesta kertoo terveystarkastaja Satu Touronen.

Webinaari järjestetään Teams-kokousympäristössä. Tilaisuudessa on myös mahdollista esittää kysymyksiä terveystarkastajille.

Webinaari on ilmainen jäsentaloyhtiöiden edustajille. Huomaa, että saat osallistumislinkin ilmoittautumisvahvistuksen yhteydessä. Tervetuloa mukaan!