× Kiinteistöliiton toimisto ja kaikki neuvonnat ovat kiinni to–pe 25.–26.4. Tarkista oman paikallisyhdistyksesi palvelujen aukiolo yhdistyksen sivuilta. Palvelemme normaalisti taas maanantaina 29.4.

Kiinteistöliitto Uusimaan vuosikokous

28.09.2021 klo 16.00 Sokos Hotelli Presidentin tilat

Kiinteistöliitto Uusimaan vuosikokous

• tiistaina 28.9.2021 klo 16 (Ilmoittautuminen alkaen klo 15)
  • Sokos Hotel Presidentin tiloissa, Eteläinen Rautatiekatu 4, Helsinki

Kokoukseen on mahdollista osallistua myös etäyhteydellä (Microsoft Teams).
Hallitus suosittelee, että osallistujat seuraavat koronatilanteen kehitystä ja päättävät osallistumistapansa viranomaismääräysten ja -suositusten mukaan. Tarkemmat ohjeet osallistujille toimitetaan ilmoittautumisajan päätyttyä.

Huomaathan, että ennakkoilmoittautuminen on kokoukseen osallistumisen edellytys. Myös valtakirja tulee toimittaa 23.9. mennessä.

Kokoukseen ilmoittautuminen
Koronarajoituksista johtuen osallistuminen vuosikokoukseen edellyttää sekä kokouspaikalle tulevilta että etäyhteyden avulla osallistuvilta ennakkoilmoittautumista viimeistään 23.9.2021. Osallistumisoikeutta ei ole ilman ajoissa tehtyä ennakkoilmoittautumista.

Ilmoittautumissivulla pääset eteenpäin valitsemalla ensin osallistumistavan.

Valtakirjan toimittaminen etukäteen 23.9.2021 mennessä
Valtakirja toimitetaan yhdistyksen toimistolle etukäteen tarkastettavaksi
  • sähköpostilla uusimaa@ukl.fi
  • tai postitse osoitteella Kiinteistöliitto Uusimaa, Annankatu 24, 4. kerros, 00100 Helsinki.
Myös etäyhteyden avulla osallistuvien on mahdollista toimia valtakirjalla.

Yhdistyksen toimistolle 31.8. kokousta varten toimitetut valtakirjat käyvät siirretyssä kokouksessa sellaisenaan. Uutta valtakirjaa ei tarvitse toimittaa, jollei valtuutettu vaihdu.

Kokousasiakirjat
Kokousasiakirjoihin voi tutustua jäsensivuilla www.kiinteistoliitto.fi/jasensivut kohdassa Tilaisuuksien aineistot.

Edustus vuosikokouksessa
Puheenjohtajalla on oikeus asemansa perusteella osallistua Kiinteistöliitto Uusimaan yhdistyksen kokouksiin, eikä hän tarvitse erillistä valtakirjaa.

Ellei puheenjohtaja itse osallistu, hallitus päättää, kuka osallistuu taloyhtiön edustajana yhdistyksen kokoukseen. Valtuutuksen osoittamiseksi hallitus antaa edustajalleen valtakirjan. Valtakirja voidaan antaa hallituksen päättämälle henkilölle, esim. hallituksen jäsenelle, osakkeenomistajalle, isännöitsijälle tai muulle henkilölle.

Valtakirjamalli löytyy kokousaineistosta.