Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry - vuosikokous 2021

20.05.2021 klo 15.00 Technopolis Yliopistonrinne, Häggman-sali, A-talo 2. krs

Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry:n vuosikokous pidetään 20.5.2021 klo 15.00 alkaen Technopolis Yliopistonrinteen Häggman-salissa osoitteessa Kalevantie 2, Tampere.

Osallistuminen kokoukseen edellyttää ennakkoilmoittautumista. Ilmoittaudu viimeistään 18.5.2021. Mahdolliset valtakirjat tulee toimittaa viimeistään 18.5.2021 sähköpostitse osoitteeseen pirkanmaa@kiinteistoliitto.fi. Tutustu myös kokouskutsussa mainittuihin ohjeisiin koronaturvallisesta osallistumisesta sekä edustautumisohjeisiin.

Kokouskutsu on toimitettu jäsenille sähköisesti. Kokouskutsu ja kokousasiakirjat on julkaistu Kiinteistöliiton jäsensivuilla kohdassa Tilaisuuksien aineistot. Jäsensivuille pääsee rekisteröitymään/kirjautumaan osoitteessa https://pirkanmaa.kiinteistoliitto.fi/jasensivut/