× Kiinteistöliiton toimisto ja kaikki neuvonnat ovat kiinni to–pe 25.–26.4. Tarkista oman paikallisyhdistyksesi palvelujen aukiolo yhdistyksen sivuilta. Palvelemme normaalisti taas maanantaina 29.4.

Ajankohtaista Oulun kaupungilta taloyhtiöille - naapurustohenki, sopimuskannustimet ja avustukset

12.05.2021 klo 08.30

Nyt ovat Oulun kaupungin asumisen asiantuntijat koolla. Tule kuulolle!

Sinunkin taloyhtiösi voi olla Auttava yhteisö. Kun liitytte Auttavaan yhteisöön, taloyhtiöissä syntyvä toiminta vahvistaa yhteisöllisyyttä, luo osallisuutta, myönteistä ilmapiiriä ja turvallisuutta. Korona jätti varsinkin ikäihmiset yksin. Auttavassa yhteisössä tervehditään naapureita ja jokaisella on lupa auttaa sekä saada apua.

Webinaarissa saat informaatiota myös taloyhtiöiden avustuksista ja sopimuskannustimista.

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi järjestää yhteistyössä Oulun kaupungin kanssa kaikille avoimen ja maksuttoman webinaarin keskiviikkona 12.5.2021 klo 8.30 - 9.45.

Ohjelma

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi - ajankohtaista taloyhtiölle, Johanna Laitala, toiminnanjohtaja

Auttava yhteisö – Hyvää henkeä ja naapuriapua asumiseen, Maiju Teeriaho, vuorovaikutussuunnittelija

Tietoisku taloyhtiöiden sopimuskannustimista, Simo Tuppurainen, tontti-insinööri