Jätehuoltomääräykset uudistuvat - lajittelu ja kierrätys laajenee

27.05.2021 klo 17.00

Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry järjestää torstaina 27.5. klo 17:00-n. 18:15 webinaarin jätehuollon uudistuksista. Jätehuoltomääräykset uudistuvat 1.7.2021 alkaen porrastetusti Pirkanmaan Jätehuolto Oy:n toimialueella. Jätelain uudistukseen liittyvät muutokset koskevat kaikkia kiinteistöjä. Käytännössä muutokset merkitsevät uudelleen järjestelyjä kiinteistöjen lajittelu- ja kierrätyskäytäntöihin.

Tilaisuus on ilmainen ja avoin kaikille asiasta kiinnostuneille. Tule kuulemaan, kuinka ja millä aikataululla uudet määräykset koskevat juuri sinun kiinteistösi jätehuollon järjestelyitä.

Ohjelma:

Jätehuoltomääräykset uudistuvat 1.7.

jätehuoltoinsinööri Anu Toppila, Alueellinen jätelautakunta

Kiinteistöjen siirtyminen tehokkaampaan lajitteluun

asiakkuuspäällikkö Virpi Oksala, Pirkanmaan Jätehuolto Oy

18.00 Vastauksia yleisökysymyksiin

n. 18.15 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus järjestetään Teams Live -tapahtumana. Osallistuminen ei vaadi mitään maksullisia ohjelmistoja. Kysymyksiä esiintyjille voi esittää tapahtumassa Teams Live -tapahtuman Kysymysosion kautta.