Kiinteistöliitto Uusimaan vuosikokous

Kiinteistöliitto Uusimaan vuosikokous

• tiistaina 31.8.2021 alkaen klo 16
  • Kansallismuseon auditoriossa, Mannerheimintie 34, Helsinki

Ilmoittautuminen, valtakirjojen tarkastus ja kahvitarjoilu alkaen klo 15.

Vuosikokouskutsu toimitetaan jäsenistölle viimeistään 3 viikkoa ennen kokousta.

Osallistujamäärä
Koronatilanteen vuoksi varaamme oikeuden erityisjärjestelyihin, mikäli kokoukseen osallistuu yli 100 osallistujaa.

Valtakirjan toimittaminen etukäteen
Toivomme valtakirjan toimitusta etukäteen tarkastettavaksi yhdistyksen toimistolle, osoite Kiinteistöliitto Uusimaa, Annankatu 24, 4. kerros, 00100 Helsinki.
Toimitus viimeistään tiistaina 24.8.

Kokousaineistot
Kokousaineistoihin voi tutustua jäsensivuilla www.kiinteistoliitto.fi/jasensivut.

Edustus vuosikokouksessa
Puheenjohtajalla on oikeus asemansa perusteella osallistua Kiinteistöliitto Uusimaan yhdistyksen kokouksiin, eikä hän tarvitse erillistä valtakirjaa.

Ellei puheenjohtaja itse osallistu, hallitus päättää, kuka osallistuu taloyhtiön edustajana yhdistyksen kokoukseen. Valtuutuksen osoittamiseksi hallitus antaa edustajalleen valtakirjan. Valtakirja voidaan antaa hallituksen päättämälle henkilölle, esim. hallituksen jäsenelle, osakkeenomistajalle, isännöitsijälle tai muulle henkilölle.

Valtakirjamalli löytyy kokousaineistoista.

Ilmoittaudu tapahtumaan