Kustannussäästöjä taloyhtiöille (kaikille avoin)

07.04.2021 klo 17.00

Taloyhtiöpäättäjille suunnattu webinaarisarja jatkuu syventävillä aiheilla.

Tule mukaan kuulemaan asiantuntijapuheenvuoroja ja jakamaan myös omia kokemuksia. Webinaarisarjan järjestää Energiaviraston rahoittama Kuluttajien energianeuvonta. Webinaari on kaikille avoin ja maksuton.

Energiaremontti prosessina, energiatuet taloyhtiöille, energian kuluttajasta energian tuottajaksi, taloyhtiöfoorumit

Mistä energiaremontti kannattaa aloittaa? Ensin kannattaa tutkia, sitten vasta hutkia. Remontteihin on saatavilla myös rahallista tukea. Aran ja Sitowisen ammattilaiset valaisevat asioissa remonttien suunnittelijoita. Lisäksi As. Oy Pohjolankatu 18-20 hallituksen pj. Pertti Vesterinen kertoo, miten heidän taloyhtiöstään tuli energian tuottaja ja samalla energialaskut pienenivät huomattavasti.

Osallistuminen ei edellytä jäsenyyttä. Webinaarit toteutetaan Teamsilla.
Lähetämme ilmoittautuneille osallistumislinkin tapahtumapäivänä.

Ilmoittaudu tapahtumaan