Webinaari: Märkätilakorjaukset taloyhtiössä

10.03.2021 klo 17.00 Webinaari Pirkanmaa ja Etelä-Pohjanmaa

Erityisesti Kiinteistöliitto Pirkanmaan ja Etelä-Pohjanmaan jäsentaloyhtiöiden edustajille tarkoitetussa webinaarimuotoisessa märkätilakoulutuksessa pureudutaan märkätilakorjausten onnistumisen edellytyksiin, epäonnistumisen mahdollisiin syihin ja valvontakeinoihin, joilla taataan paras lopputulos. Olipa kysymys taloyhtiön suorittamasta märkätilakorjauksesta tai osakkeenomistajan omana kunnossapito- ja muutostyönään teettämästä remontista, ongelmia syntyy samoista syistä.

Ohjelma:

Klo 17:00 Webinaari alkaa

Oikea aine oikeaan paikkaan - aluepäällikkö Marko Suominen, Kiilto Oy

Märkätilakorjausten rakennuttaminen ja toteutuksen ohjeistus & valvonta - rakennusinsinööri, pätevöitynyt märkätilatöiden valvoja Eero Oldén, Pamis Oy

n. klo 18:00 webinaari päättyy

Mikä on webinaari? Webinaari on internetissä toteutettu verkkoluento, johon osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan, älypuhelimeltaan tai tabletiltaan paikasta riippumatta. Webinaariin pääsee mukaan klikkaamalla osallistumislinkkiä, joka lähetetään sähköpostitse ennen webinaarin alkamisajankohtaa. Osallistumiseen ei tarvita mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten on oltava kaiutin tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa ei tarvita.