× Kiinteistöliiton toimisto ja kaikki neuvonnat ovat kiinni to–pe 24.–25.4. Palvelemme normaalisti taas maanantaina 28.4.

Webinaari: Katujen kunnossa- ja puhtaanapitovastuut ja raitiotiealueiden erityiskysymykset

20.01.2021 klo 17.00

Jäsentaloyhtiöiden edustajille suunnatussa webinaarissamme Katujen kunnossa- ja puhtaanapitovastuut ja raitiotiealueiden erityiskysymykset käsitellään erityisesti kiinteistönomistajan talvikunnossapitovastuita. Laki kadun ja eräiden yleisten alueiden kunnossa- ja puhtaanapidosta määrittelee kiinteistönomistajan vastuut tontin kohdalla olevan kadun osalta. Tampereella raitiotiehankkeen ensimmäinen vaihe on nyt valmistunut ja muuttuneilla katujärjestelyillä on vaikutuksia myös katujen hoitoon. Webinaarissa kerrotaan, kuinka kunnossa- ja puhtaanapitovastuut jakautuvat uusituilla raitiotiekatuosuuksilla.

Ohjelma:
Klo 17.00 webinaarin avaus

Kiinteistönomistajan vastuu katujen kunnossa- ja puhtaanapidosta
- lakimies Johanna Räikkä, Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry

Kunnossa- ja puhtaanapito raitiotiealueilla
- kunnossapitopäällikkö DI Kimmo Myllynen, Tampereen kaupunki

Klo 18.00 webinaari päättyy

Webinaari toteutetaan Teams Live -yhteyden kautta. Webinaari on maksuton Kiinteistöliitto Pirkanmaan jäsentaloyhtiöiden edustajille. Osallistumislinkki lähetetään sähköpostitse ennen webinaarin alkamisajankohtaa.

Ennakkoilmoittautuminen vaaditaan viimeistään ma 18.1.2021.

Mikä on webinaari? Webinaari on internetissä toteutettu verkkoluento, johon osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan, älypuhelimeltaan tai tabletiltaan paikasta riippumatta. Webinaariin pääsee mukaan klikkaamalla osallistumislinkkiä, joka lähetetään sähköpostitse ennen webinaarin alkamisajankohtaa. Osallistumiseen ei tarvita mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten on oltava kaiutin tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa ei tarvita.