Puheenjohtajaklubi 7/2020 - tietosuoja, avainturvallisuus ja kameravalvonta

02.11.2020 klo 17.30 Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi

Taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajien verkostoitumistilaisuus.

Aiheena tietosuoja, avainturvallisuus ja kameravalvonta (klo 17.30-18.30 webinaari).

Klubilaiset katsovat yhdessä avoimen valtakunnallisen webinaarin aiheesta ja tämän jälkeen 18.30 – 19.00 otetaan oma uusi yhteys Helsinkiin. Jatkamme puolisen tuntia vielä keskustellen aiheesta luennoitsijan kanssa. Jos osallistut etänä ja olet Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen jäsentaloyhtiön puheenjohtaja, voit liittyä keskusteluun tästä (pidetään kamera ja mikrofoni liittyessä pois päältä, puheenvuorot kättä nostaen tai chatissä).

Aika: maanantai 2.11.2020 klo 17.30-19.30
Paikka: Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi, Kirkkokatu 53, Oulu (katutason koulutustila)

Osallistujamäärä on maksimissaan 15 hlöä ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Lisäämme osallistujien määrää koronatilanteen niin salliessa. Ennakkoilmoittautuminen on ehdoton.

Tilaisuus on maksuton ja tarkoitettu ainoastaan Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen taloyhtiöjäsenten hallitusten puheenjohtajille. Puheenjohtajaklubin sivuilta pääset lukemaan aiemmat käsitellyt aiheet.

Ilmoittautuminen viimeistään 1.11.2020.