Webinaari: Ajankohtaisaamu ammattilaisille

21.10.2020 klo 08.30 Teams Live -yhteys

Jokasyksyinen Ajankohtaisaamu ammattilaisille järjestetään tänä vuonna webinaarina. Taloyhtiöiden isännöitsijöille suunnattu aamupäivä tarjoaa viranomaisinfoa asumisterveyshaittojen käsittelystä. Aamun aikana käydään läpi asumisterveystapausten käsittelyä viranomaisessa voimassa olevien säännösten ja käytäntöjen pohjalta. Toisena aiheena on jälleen seuraavan vuoden talousarvionäkymiä, taksoja ja tariffeja käsittelevä esitys.

Aika keskiviikko 21.10.2020 klo 8.30 – 10.00

Ohjelma

08.30 webinaarin avaus / toiminnanjohtaja Jorma Koutonen, Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry

Asumisterveyshaittojen käsittelyprosessit / asiantuntija, Tampereen kaupungin Ympäristöterveys

Talousarvioperusteet 2021 / toiminnanjohtaja Jorma Koutonen, Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry

10.00 Ajankohtaisaamun päätös

Ennakkoilmoittautuminen vaaditaan viimeistään ma 19.10.2020.

Mikä on webinaari? Webinaari on internetissä toteutettu verkkoluento, johon osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan, älypuhelimeltaan tai tabletiltaan paikasta riippumatta. Webinaariin pääsee mukaan klikkaamalla osallistumislinkkiä, joka lähetetään sähköpostitse ennen webinaarin alkamisajankohtaa. Osallistumiseen ei tarvita mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten on oltava kaiutin tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa ei tarvita.