KOULUTUS SIIRTYNYT WEBINAARIKSI Hallituksen jäsenen talouskurssi - Hallituksen rooli taloyhtiön talouden suunnittelussa

18.11.2020 klo 17.00 Hotelli Santa Claus

Keskiviikko 18.11.2020 klo 17:00 Hotelli Santa Claus, Korkalonkatu 29, 96200 Rovaniemi

Ohjelma:

klo 16:50 kahvitarjoilu
klo 17:00 tilaisuuden avaus
klo 20:00 tilaisuus päättyy

Luennolla käydään läpi talouden ja hankkeiden taloussuunnittelua, tilinpäätöskokonaisuutta - toimintakertomus, tulos ja tase, liitetiedot sekä tilinpäätöksen laadintaa. Luennolla selvitetään mikä on hallituksen rooli taloudenpidossa, pitkän aikavälin suunnittelua, vuosittaiset talousarviot, korjaushankkeiden vaikutukset, vastikevaikutuksien huomioiminen, talousarvio-ohje.

Luennoitsijana toimii Juho Järvinen, talous- ja veroasiantuntija, Kiinteistöliitto

Tilaisuus on jäsentalojen edustajille maksuton.

Osallistumisehdot:
Tarjoilujen ja aineistojen mitoittamisen vuoksi sitovat ilmoittautumiset viimeistään 11.11.2020. Tilaisuuteen saapumattomuudesta mikäli osallistumista ei ole peruttu 11.11.2020 menessä, veloitamme tarjoilu- ja aineistomaksun.

Luennoitsijana toimii Kiinteistöliiton talous- ja veroasiantuntija Juho Järvinen.
Tilaisuus on jäsentalojen edustajille maksuton. Ilmoittautumiset 11.11.2020 mennessä.

Tervetuloa!

Pidätämme oikeuden muutoksiin.