Millä taloyhtiö lämpiää (nyt ja tulevaisuudessa)?

28.10.2020 klo 16.30 Frami B, Auditorio 2

Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa ry järjestää keskiviikkona 28.10.2020 klo 16:30 alkaen taloyhtiöiden edustajille koulutus- ja keskusteluillan. Tilaisuudessa pureudutaan kiinteistöjen lämmityksen haasteisiin 2020-luvulla, tutustutaan energiakäännökseen taloyhtiössä ja kuullaan myös lakimieheltä, millä tavalla esim. lämmitystapamuutoksista tulisi taloyhtiössä päättää.

klo 16:30 Kahvitarjoilu

klo 17:00 Tilaisuus alkaa

Seinäjoen Energia Oy:

Kaukolämmön näkymät 2020-luvulla, kaukolämpöyksikön johtaja Mikko Mursula

Tuotteet ja palvelut, verkosto- ja asiakasvastaava Pasi Palomäki

Maalämpö nyt ja tulevaisuudessa, geoenergian asiantuntija Jonas Fagerholm, Rototec Oy

- jaloittelutauko -

Energiakäännös taloyhtiössä, taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja Pertti Vesterinen, Pohjolankatu 18-20

Lämmitysmuodon muutokset – päätöksenteko taloyhtiössä, lakimies Johanna Räikkä, Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry

n. klo 19:15 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus on avoin kaikille taloyhtiöiden edustajille ja ilmainen, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen. Ilmoittaudu viimeistään maanantaina 26.10.2020.

Tervetuloa mukaan!

Ilmoittaudu tapahtumaan