Kiinteistöilta - Korjaushanke haltuun

24.11.2020 klo 17.30 Hotelli Aquarius

Korjaushanke on taloyhtiön hallinnolle tärkeä tehtävä. Taloyhtiön suunnitelmallinen kiinteistöpito edellyttää sekä taloudellista, että teknistä varautumista. Tässä koulutustilaisuudessa käydään läpi korjaushankkeiden rahoitusta ja läpivientiä.

Ohjelma:

Klo: 17:30 Mistä rahoitus korjaushankkeeseen?
- Rahoituksen suunnitelmallisuus
- Ennakkosäästäminen
- Omaisuuden myynti
- Lainarahalla rahoittaminen
Talous- ja veroasiantuntija Juho Järvinen, Suomen Kiinteistöliitto

Korjaushankkeen läpivienti
- Taloyhtiön rooli korjaushankkeen läpiviennissä
- Korjaushankkeet keskeiset vaiheet eri toteutusmuodoissa
- Suunnittelun merkitys
- Mihin panostettava urakoitsijan valinnassa ja rakentamisvaiheessa
- Käytännön ohjeita hankkeen läpivientiin
Neuvontainsinööri DI Matts Almgrén, Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry

n. 19:30 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus on avoin ja maksuton Kiinteistöliiton jäsentaloyhtiöiden edustajille. Auditoriossa järjestettävään tilaisuuteen voi osallistua vain rajallinen määrä ihmisiä, jonka vuoksi tilaisuus järjestetään myös striimattuna verkossa. Verkkototeutukseen toimitamme erikseen linkin, jonka kautta tilaisuutta voi seurata. Muistathan ilmoittaa mahdollisesta myöhemmin tulevasta esteestä. Tervetuloa!

Huom! Seuraamme viranomaisten ohjeistuksia. Lähikontaktien välttämiseksi ja turvavälien ylläpitämiseksi pyydämme huomioimaan seuraavat ohjeet:
-    Jos olet vähänkään sairas, niin älä tule paikan päälle.
-    Rajaamme tapahtuman osallistujamäärän niin, että henkilöiden väliin jää vähintään 1–2 m. Muista tämä turvaväli kun asetut auditorioon.
-    Tilanteissa, joissa saattaa syntyä jonoja, on syytä muistaa turvavälit
-    Tultaessa sisätilaan käytetään käsihuuhdetta
-    Suojamaskia voi halutessaan käyttää ottaen huomioon siihen liittyvät ohjeet. Henkilökuntamme käyttää suojamaskeja tapahtumissamme mahdollisuuksien mukaan.

Ilmoittaudu tapahtumaan