Kiinteistöilta – Vahingonkorvausvastuut taloyhtiössä

11.11.2020 klo 17.30 Sokos Hotel Rikala

Vahingonkorvausvastuut ovat Kiinteistöliiton lakineuvonnan yksi kysytyimmistä aiheista. Vahinkoa voi aiheutua asunto-osakeyhtiössä esimerkiksi hallituksen jäsenten tai isännöitsijän, osakkaan, urakoitsijan taikka palveluntuottajan toiminnan tai laiminlyönnin perusteella.

Tiedätkö, millä perusteella vastuu syntyy eri vahinkotilanteissa ja kuinka vahinkotapauksissa kannattaa toimia? Muun muassa näihin kysymyksiin saat vastaukset ja konkreettisia toimiohjeita osallistumalla koulutukseen.

Ohjelma:

Klo 17.30 Vahingonkorvausvastuut taloyhtiössä
Lakimies Heli Launto-Koho, Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi

n. klo 19.30 Tilaisuuden päätös

Tilaisuus on avoin ja maksuton Kiinteistöliiton jäsentaloyhtiöiden edustajille. Auditoriossa järjestettävään tilaisuuteen voi osallistua vain rajallinen määrä ihmisiä, jonka vuoksi tilaisuus järjestetään myös striimattuna verkossa. Verkkototeutukseen toimitamme erikseen linkin, jonka kautta tilaisuutta voi seurata. Muistathan ilmoittaa mahdollisesta myöhemmin tulevasta esteestä. Tervetuloa!

Huom! Seuraamme viranomaisten ohjeistuksia. Lähikontaktien välttämiseksi ja turvavälien ylläpitämiseksi pyydämme huomioimaan seuraavat ohjeet:
-    Jos olet vähänkään sairas, niin älä tule paikan päälle.
-    Rajaamme tapahtuman osallistujamäärän niin, että henkilöiden väliin jää vähintään 1–2 m. Muista tämä turvaväli kun asetut auditorioon.
-    Tilanteissa, joissa saattaa syntyä jonoja, on syytä muistaa turvavälit
-    Tultaessa sisätilaan käytetään käsihuuhdetta
-    Suojamaskia voi halutessaan käyttää ottaen huomioon siihen liittyvät ohjeet. Henkilökuntamme käyttää suojamaskeja tapahtumissamme mahdollisuuksien mukaan.

Ilmoittaudu tapahtumaan