Webinaari - Hallituksen iltakoulu 28.5.2020

28.05.2020 klo 17.00

Taloyhtiön hallituksen jäsen - tule mukaan kouluttautumaan verkon välityksellä!

Webinaarissa käsitellään taloyhtiön riskienhallintaa vakuutusten keinoin sekä osakkeenomistajien muutostöitä. Muutostöiden osalta koulutuksessa on tarkoitus käydä läpi, mitä asunto-osakeyhtiölaki säätelee asiasta sekä lähestyä aihetta myös hieman käytännönläheisemmästä näkökulmasta.

Ohjelma:
klo 17.00      Webinaari alkaa - toiminnanjohtaja Jorma Koutonen sanoo tilaisuuden avaussanat

• Vakuutukset ja riskienhallinta taloyhtiössä,
    senior advisor Antero Miikki, Howden Finland Oy

• Osakkeenomistajien muutostyöt taloyhtiössä - mitä sanoo asunto-osakeyhtiölaki,
    lakimies Johanna Räikkä, Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry

• Osakkeenomistajan muutostyöt taloyhtiössä - mitä hallituksen tulee huomioida saadessaan osakkeenomistajan muutostyöilmoituksen,
    tekninen neuvontainsinööri Kaisa Kettunen, Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry

noin klo 19.00     Tilaisuus päättyy

Webinaaria pääsee seuraamaan 200 ensin ilmoittautunutta - ilmoittaudu mukaan viimeistään 26.5.2020.

Webinaari on avoin ja maksuton kaikille Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa ry:n jäsentaloyhtiöiden edustajille. Ilmoittautuneille lähetetään 27.5. sähköpostia, jossa on ohjeet ja linkki webinaariosallistumista varten.

Mikä on webinaari? Webinaari on internetissä toteutettu verkkoluento, johon osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan, älypuhelimeltaan tai tabletiltaan paikasta riippumatta. Webinaariin pääsee mukaan klikkaamalla osallistumislinkkiä, joka lähetetään sähköpostitse webinaaria edeltävänä päivänä. Osallistumiseen ei tarvita maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten tarvitset kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa ei tarvita.