× Kiinteistöliiton toimisto ja kaikki neuvonnat ovat kiinni to–pe 25.–26.4. Tarkista oman paikallisyhdistyksesi palvelujen aukiolo yhdistyksen sivuilta. Palvelemme normaalisti taas maanantaina 29.4.

Webbinarium: Saneringsprojekt med lyckligt slut

28.05.2020 klo 17.30

Fastighetsförbundet ordnar avgiftsfria webinarier på nätet för sina medlemsbolag. Dessa webinarier är tillgängliga för medlemsbolag runt om i hela Finland, så oberoende i vilken förening ditt bolag är medlem kan du delta i dessa webinarie.

Vad krävs för ett lyckat saneringsprojekt? Vilka är styrelsens viktigaste uppgifter gällande en byggentreprenad? Hur sker beslutsfattandet i ett projekt?

Under föreläsningen går man igenom saneringsprojektets olika faser, allt från förberedande åtgärder och planering till själva genomförandet samt eftervård. Man fördjupar sig även i beslutsfattandet på bolagsstämma och i styrelsen. Därtill granskas de olika entreprenadsmodellerna.

Föreläsaren är Fastighetsförbundets biträdande chefsjurist Kristel Pynnönen.

Anmäl dig till webinariet senast två (2) dygn innan skolningen.

Till de anmälda sänder vi en link per e-post, via vilken man sedan deltar i webinariet. Vi sänder även direktiv för hur man deltar i webinariet.

Vad är ett webinarie? Ett webinarie är en nätföreläsning i vilken deltagarna deltar via sin egen datamaskin, smarttelefon eller tablett oberoende av vilken ort deltagaren befinner sig på. Man deltar i webinariet genom att klicka på länken som sänds per e-post innan webinariet. För att delta krävs inga avgiftsbelagda program. Dock förutsätts hörlurar eller högtalare för att kunna lyssna på webinariet. Varken mikrofon eller kamera krävs. Webinarierna är avgiftsfria för medlemsbolagens deltagare.