Tapahtuma siirretty //Messumatka Taloyhtiötapahtumaan 2020 Porista Helsinkiin

29.09.2020 klo 07.00 Lähtö kohti Messukeskus Helsinki

Tapahtuma peruttu //MESSUMATKA TALOYHTIÖ2020 TAPAHTUMAAN HELSINKIIN TO 29.9.2020

Kiinteistöliitto Satakunta järjestää messumatkan Helsinkiin Taloyhtiö2020 tapahtumaan.

Taloyhtiö2020 tapahtuman koko ohjelmiston näet netistä https://www.kiinteistolehti.fi/taloyhtiotapahtuma/taloyhtiotapahtuman-ohjelma/, jossa tapahtuu myös ennakkoilmoittautuminen. Messuille voi ja suositellaan rekisteröityä jo etukäteen, jolloin sisäänpääsy on ilmainen. Rekisteröinti tapahtuu osoitteessa https://www.kiinteistolehti.fi/taloyhtiotapahtuma/ilmoittautuminen-ja-tulo-ohjeet/.

Messumatka on tarkoitettu jäsentaloyhtiöiden edustajille. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ohjelma to 29.9.2020

Klo 7.00 Lähtö Liisankadulta Teljäntorin edestä linja-autolla.

Matkalla kahvit

Klo 11.00-16.00

Saapuminen messuille ja omaa aikaa tutustua messuihin ja kuunnella
asiantuntijaluentoja

Lounas omaan tahtiin messuilla. Lounaslipukkeet annetaan osallistujille.

Klo 16.00 Lähtö kohti Poria

Klo 19.00- 20.00 Saapuminen Poriin

Tervetuloa!

KIINTEISTÖLIITTO SATAKUNTA
Mari Häyhtiö-Viikilä
toiminnanjohtaja

Ilmoittautumiset 20.9.2020 mennessä alla olevan linkin kautta (tai osoitteella mari.hayhtio-viikila@kiinteistoliitto.fi tai
puh. 040 586 7123). Ilmoittautumisen yhteydessä tulee ilmoittaa jäsennumero, puhelinnumero ja sähköposti. Mikäli et pääse lähtemään, muista peruttaa paikkasi.