Varsinais-Suomen Taloyhtiöpäivä

28.10.2020 klo 15.30 Turun Messukeskus

Varsinais-Suomen taloyhtiöpäivä 28.10.2020

Maksuton messutapahtuma taloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille, jäsenille ja taloyhtiöiden hallinnosta kiinnostuneille.

Taloyhtiöpäivään osallistuva saa tietoa asiantuntijoiden luennoilta mm. hallituksen tehtävistä ja vastuista, palvelujen hankkimisesta, korjausrakentamisesta, kiinteistönpidosta ja hankkeiden rahoituksesta. Lisäksi osallistujia palvelee laaja näyttelyosasto, jossa palveluntarjoajat vastaavat kysymyksiisi. Mukana myös kaikille avoin lakiklinikka, jossa pääset keskustelemaan Kiinteistöliiton lakimiehen kanssa. Kaikkien osallistujien kesken arvotaan kaksi ipadia ja 200 ensimmäiselle Kiinteistöalan Kustannus Oy:n kirjalahja.

Tapahtuman seminaariohjelmassa kuullaan ajankohtaisia puheenvuoroja alan asiantuntijoilta. Seminaariohjelma julkaistaan kesän 2020 jälkeen.

Tapahtuman järjestävät

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry, Varsinais-Suomen Isännöitsijät ry, Turun Ammattikorkeakoulu ja Kiinteistöalan Kustannus. Käytännön järjestelyistä vastaa Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi.

Näyttelyosastojen varaukset tästä tai varsinais-suomi@kiinteistoliitto.fi
Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi: toiminnanjohtaja Juuso Kallio juuso.kallio@kiinteistoliitto.fi (02) 277 5150

Ilmoittaudu tapahtumaan