Bussimatka Taloyhtiö-tapahtumaan

21.04.2020 klo 07.45 Turku-Helsinki-Turku

Tervetuloa Bussimatkalle Taloyhtiö-tapahtumaan

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ja Kiinteistöalan Kustannus järjestävät yhdistyksen jäsenille retken Taloyhtiötapahtumaan Helsinkiin keskiviikkona 21.4.2020. Taloyhtiö2020 on kevään tärkein taloyhtiöille suunnattu tapahtumakokonaisuus, jossa voit päivän aikana kuunnella ajankohtaisia luentoja, tutustua yritysten tuotteisiin ja palveluihin sekä kysyä neuvoa asiantuntijoilta.

Seminaareissa on jälleen runsaasti ajankohtaisia aiheita, kuten miten välttyä taloudellisilta väärinkäyttöriskeiltä tai mihin remontteihin taloyhtiö voi hakea ARA-avustuksia. Mukana on myös kestosuosikkeja, kuten hallituksen jäsenen tehtävät sekä kuntoarviot ja korjaukset taloyhtiössä. Taloyhtiö2020 on maksuton ja kaikille avoin tapahtuma! Lisätietoja messuista löytyy osoitteesta www.taloyhtiotapahtuma.net

Retkiohjelma:
Klo: 07:45 Lähtö Turusta, Turun Tuomiokirkko, Tuomiokirkonkatu 1
N Klo 08:00 Kaarina keskusta th, pysähdys tarvittaessa
N Klo 08:20 Paimion Neste, pysähdys tarvittaessa
N Klo 08:45 Salon Piihovin pikavuoropysäkki, pysähdys tarvittaessa
N klo: 10:15 Perillä Messukeskuksessa
Klo: 16:00 Lähtö takaisin Messukeskuksen edestä
N klo: 18:30 Takaisin Turussa, Turun Tuomiokirkko

Retkipakettiin sisältyy bussikuljetus edestakaisin, sisäänpääsy messuille ja kevyt aamupala bussissa. Lounas on omakustanteinen. Retki on jäsenyhtiöidemme edustajille maksuton. Sisäänpääsy vaatii rekisteröitymisen, jonka teemme puolestasi. Tulostettu kutsukortti, sekä muu materiaali jaetaan bussissa. Bussiin mahtuu 55 ensiksi ilmoittautunutta. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 15.4.2020. Matkanjohtajana toimii neuvontainsinööri Matts Almgrén.

Ilmoittaudu tapahtumaan