PERUTTU: Messumatka Kaakkois-Suomesta Taloyhtiö 2020 tapahtumaan

21.04.2020 klo 05.30 Imatra-Lappeenranta-Kouvola-Kotka-Helsinki

Taloyhtiö 2020 messutapahtuma 21.4.

KORONAVIRUSTILANTEEN VUOKSI OLEMME PERUNEET YHTEISKULJETUKSEN MESSUTAPAHTUMAAN.

Kiinteistöliitto Kaakkois-Suomi järjestää jäsentalojen edustajille yhteiskuljetuksen Taloyhtiö 2020 tapahtumaan Helsingin Messukeskukseen.

Taloyhtiö 2020 tapahtuma tarjoaa laajan näyttelyosaston ja seminaariohjelman. Seminaareissa on jälleen kerran runsaasti ajankohtaisia aiheita, kuten miten välttyä taloudellisilta väärinkäyttöriskeiltä tai mihin remontteihin taloyhtiö voi hakea ARA-avustuksia. Mukana on myös kestosuosikkeja, kuten hallituksen jäsenen tehtävät sekä kuntoarviot ja korjaukset taloyhtiössä.

Yhteiskuljetuksen aikataulu:
Imatra, Olavinkatu klo 5:30
Lappeenranta, Peltolan koulu klo 6:00
Kouvola, linja-autoasema klo 7:10
Karhula, linja-autoasema klo 7:50
Kotka, linja-autoasema klo 8:05

Menomatkalla pidetään kahvitauko Pyhtäällä. Paluukuljetus lähtee Messukeskuksesta n. klo 15:00.

Ilmoittautumiset bussikuljetukseen 16.4. mennessä. Paikkoja on rajoitettu määrä.

Sisäänpääsy Messukeskukseen edellyttää ilmoittautumista, jonka voi tehdä joko etukäteen kotona tai paikan päällä Messukeskuksessa. Tulosta sisäänpääsykortti tai näytä viivakoodi älypuhelimen näytöltä sisään mentäessä.

Tervetuloa mukaan messumatkalle!

Pidätämme oikeuden muutoksiin.