Sähköä taloyhtiössä

14.11.2019 klo 16.45 Pääkirjasto Metso, Kuusi & Pihlaja -salit

Sähköä taloyhtiössä – koulutustilaisuus Kiinteistöliitto Pirkanmaan jäsentaloyhtiöiden edustajille 14.11.2019

Tiesithän, että sähköjärjestelmä, samoin kuin muutkin rakennuksen osat, eivät pysy turvallisina ja kunnossa itsestään. Sähkölaitteiston haltijalla eli taloyhtiöllä on lakisääteinen velvoite huolehtia sähkölaitteiston riittävästä kunnossapidosta. Tiesithän myös, että sähkön käyttö on lisääntynyt ja sähköä käytetään uusilla tavoilla, mm. lämpöpumpuissa ja sähköautojen lataamisessa.

Tule mukaan kuuntelemaan minkälaisia sähköjärjestelmien korjaus- ja muutoshankkeita taloyhtiöissä parhaillaan tehdään, millä tavalla päätöksenteko esim. sähköautojen latauspistehankkeissa tapahtuu sekä tutustumaan, kuinka sähköautojen latauspiste esimerkiksi voidaan taloyhtiössä toteuttaa.

Aika: 14.11.2019 klo 16.45 – n. 19.00

Paikka: Pääkirjasto Metso, Kuusi & Pihlaja -salit, Pirkankatu 2, Tampere

Ohjelma:

klo 16.45 Kahvitarjoilu

klo 17.00 Sähköjärjestelmien korjaus- ja muutoshankkeet taloyhtiössä, sähkösuunnittelija Tauno Savolainen, Suomen Talokeskus Oy

klo 18.00 Taloyhtiön päätöksenteko sähköautojen latauspistehankkeissa, lakimies Johanna Räikkä, Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry

klo 18.30 Sähköautojen latauspisteiden käytännön toteutus taloyhtiöissä, myyntijohtaja Erik Leinonen, Parkkisähkö Oy

n. klo 19.00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus on tarkoitettu Kiinteistöliitto Pirkanmaan jäsentaloyhtiöiden edustajille ja se on ilmainen. Ennakkoilmoittautuminen kuitenkin vaaditaan.

HUOM! Jokaisesta osallistujasta tulee tehdä oma ilmoittautuminen. Älä ilmoita lisäosallistujia oman ilmoittautumisesi lisätiedoissa! Mikäli ilmoittamallasi henkilöllä ei ole henkilökohtaista sähköpostiosoitetta, voit käyttää omaa sähköpostiosoitettasi.