Puheenjohtajaklubi Oulu 3/2025

31.03.2025 klo 17.00 Scandic Oulu City

Puheenjohtajaklubi on Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen jäsentaloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajien verkostoitumistilaisuus.

Tervetuloa mukaan OULUN puheenjohtajaklubiin 3/2025!

Aika: maanantai 31.3.2025 klo 17.00-19.00
Paikka: Scandic Oulu City, Saaristonkatu 4, 90100 Oulu
Aihe: Aihe ilmoitetaan tuonnempana

Klubi järjestetään ainoastaan lähitapahtumana, jolloin voidaan parhaiten edistää puheenjohtajien verkostoitumista ja vuorovaikutusta. Klubi-illat missä ei ole alustajaa, pidetään pienemmällä porukalla, jotta keskustelu on helpompaa. Alustajailloissa on luokkamuoto tapahtumatilassa, tällöin mahtuu useampi puheenjohtaja mukaan.

Tilaisuus on maksuton ja tarkoitettu ainoastaan Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen taloyhtiöjäsenten hallitusten puheenjohtajille.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautuminen avautuu 25.2. ja päättyy 26.3.2025. Ennakkoilmoittautuminen on ehdoton tilavarauksen ja tarjoilun vuoksi.

Saat ilmoittautumisen jälkeen vahvistusviestin, jossa on myös henkilökohtainen QR-koodi pääsylippu. Varaudu esittämään se klubin alussa.

Ilmoittaudu tapahtumaan