Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi ry:n varsinainen kokous 2025

11.03.2025 klo 17.00 Original Sokos Hotel Arinan kokoustilat Kauppakeskus Valkea, Oulu tai etäyhteys

Ennakkotietona  Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi ry:n varsinaisen kokouksen päivämäärä. Tiedot tarkentuvat ja ilmoittautuminen avautuu lähempänä tapahtumaa.

Aika: tiistaina 11.3.2025
Paikka: Original Sokos Hotel Arinan kokoustilat Kauppakeskus Valkea, Oulu/etäyhteys

EDUSTAMINEN KOKOUKSESSA:
Jäsenen ollessa asunto-osakeyhtiö, kiinteistöosakeyhtiö, osakeyhtiö, osuuskunta, yhdistys, säätiö taikka muu yhteisö, jäsenen äänioikeutta käyttää jäsenen hallituksen puheenjohtaja tai jäsenen hallituksen kyseiseen yhdistyksen kokoukseen kirjallisesti valtuuttama edustaja. Valtuutukseen on hyvä käyttää valmista mallipohjaa.
Jos olet jäsentaloyhtiön hallituksen puheenjohtaja, et tarvitse valtakirjaa.
Äänioikeuden edellytyksenä on, että kaikki ennen kokousta erääntyneet jäsenmaksut on maksettu ennen yhdistyksen kokousta.

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi ry:n säännöt.

Lisätietoja kokousjärjestelyistä antaa toiminnanjohtaja Johanna Laitala 040 1498398, johanna.laitala@kiinteistoliitto.fi.