Teatteri-ilta puheenjohtajille

16.05.2024 klo 17.30 Oulun teatteri

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi järjestää jäsentaloyhtiöiden puheenjohtajille teatteri-illan Oulun teatterissa (Kaarlenväylä 2) torstaina 16.5.2024.

Mukaan mahtuu 30 ensimmäistä ilmoittautujaa. Ilmoittautuminen on sitova.

Aikataulu 16.5.
klo 17.30-19.00 Tervetulosanat, alkumaljat, pientä purtavaa  ja verkostoitumista
klo 19.00- n.21.20 Varjoja paratiisissa

Ilmoittautuminen: Ilmoittautuminen avautuu 26.3. klo 8 ja päättyy 12.4. klo 12. Ilmoittautumisen jälkeen saat välittömästi vahvistusviestin ja QR-koodi pääsylipun sähköpostiisi.

Varjoja paratiisissa
 perustuu Aki Kaurismäen samannimiseen elokuvaan vuodelta 1986. Se on sydämellinen ja yllätyksellinen rakkaustarina, jonka kantaesityksen Oulun teatteriin ohjaa ja dramatisoi Jarno Kuosa.

Näytelmä kertoo roskakuski Nikanderista ja kaupankassalla työskentelevästä Ilonasta, jotka kohtaavat toisensa ja rakastuvat. Varjoja paratiisissa on vilpitön ja voimakas tarina hyväsydämisistä ihmisistä varjojen keskellä. Se näyttää arjen ja vaatimattoman elämän kauneuden.

”Kaurismäen maailmassa minua viehättävät hänen tarkka kykynsä kuvata arkea ja tunnistettavia ihmisen toiveita ja haluja sekä sitä, mitä ihmiset elämältä odottavat. Hän kuvaa näitä lempeästi ja lämpimästi hymyillen huumorin kautta unohtamatta elämän syvempää ja tummempaa pohjavirettä, joka tekee tietynlaisia surunkyllästämää kauneutta tarinoihin”, ohjaaja Jarno Kuosa kertoo.

Maailma on kaunis ja hyvä elää sille
 Jolla on aikaa ja tilaa unelmille
Ja mielen vapaus, ja mielen vapaus
Vexi Salmi