Taloyhtiön pelastussuunnitelma -työpaja

11.04.2024 klo 16.30 Ravintola Perla Oulu

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi on Pohjois-Suomen Pelastusliiton jäsen (1.1.2024 -). Otathan myös heidän koulutukset seurantaan. Jäsenalennus koulutuksista on noin 15 %. Koulutuskalenterissa kunkin koulutuksen hinnoittelussa mainitaan erikseen jäsenhinta. Jäsenhinta koskee siis tammikuun alusta lähtien jäsentaloyhtiöidemme hallituksia, isännöitsijöitä sekä taloyhtiön turvallisuusvastaavia.

Tämä koulutus järjestetään yhteistyössä Pohjois-Suomen Pelastusliiton kanssa. Koulutus on tarkoitettu Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen jäsenille ja se on maksuton.

Aika: torstaina 11.4.2024 klo 16.30-19.30 (kahvit 16.15 - 16.30, ota halutessasi jotain pientä välipalaa mukaan tauolle, kahvit vain alussa)
Paikka: Ravintola Perla, Lyötynkatu 7, 90100 Oulu
Kouluttaja: Jukka Niiranen, SPEK

Alustava ohjelma:
Koulutuksen avaus, esittelyt
Pelastussuunnitelman säädösperusta
Pelastuslaki, pelastuslain uudistus
Pelastussuunnitelman laatiminen ja ylläpito
Perusteet, pelastussuunnitelman tekemisen vaiheet, turvallisuustiimi

Riskienhallinta pelastussuunnitelman perustana
esimerkki riskienhallintatyökalusta
18:00 - 18:10 Tauko
Työpaja - Pelastussuunnitelman laatiminen ja sen ylläpito, tiedottaminen
Työpajassa ei laadita pelastussuunnitelmiaj, mutta kurssilaiset voivat ottaa mukaan taloyhtiöidensä pelastussuunnitelmat, joita voidaan katselmoida työpajassa. Keskustellaan toimivista ja ei-niin-toimivista käytännöistä, jaetaan kokemuksia jne.
Koulutuksen päätös, yhteenveto

Ilmoittautuminen: Tilaisuuteen tulee ilmoittautua ennakkoon viimeistään 3.4.
1 osallistuja/jäsentaloyhtiö. Mukaan mahtuu 14 taloyhtiön edustajat.

Ilmoittaudu tapahtumaan