× Kiinteistöliiton toimisto ja kaikki neuvonnat ovat kesälomalla 15.–26.7. Palaamme palvelemaan porrastetusti maanantaina 29.7. Voit tarkistaa oman alueellisen jäsenyhdistyksesi auki olevat palvelut yhdistyksen omilta sivuilta www.kiinteistoliitto.fi/yhdistykset .

Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi ry:n varsinainen kokous 2024

12.03.2024 klo 17.00 Original Sokos Hotel Arinan kokoustilat Kauppakeskus Valkea, Oulu tai etäyhteys

Tervetuloa Kiinteistöliitto Pohjois-Suomi ry:n varsinaiseen kokoukseen. Kokoukseen voi osallistua paikan päällä tai etäyhteydellä.

Aika: tiistaina 12.3.2024 klo 17 (lähiosallistujien ilmoittautuminen ja tarjoilu klo 16.30-17.00)
Paikka: Original Sokos Hotel Arinan kokoustilat Kauppakeskus Valkea, Isokatu 25, 4.krs, 90100 Oulu / Microsoft Teams-etäyhteys

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat (kts. KUTSU

ILMOITTAUTUMINEN:  Etäyhteydellä osallistuvien tulee ilmoittautua ja toimittaa mahdolliset valtakirjat ennakkoon viimeistään su 10.3. Osallistumistapa on sitova. Ilmoittautumiset ja mahdolliset valtakirjat tulee toimittaa alla olevalla Ilmoittaudu tapahtumaan -linkillä tai sähköpostitse pohjois-suomi@kiinteistoliitto.fi.

Ennakkoilmoittautumista ja valtakirjojen toimittamista etukäteen suositellaan vahvasti myös lähiosallistujille tarjoiluiden ja järjestelyjen sujuvoittamiseksi.

EDUSTAMINEN KOKOUKSESSA:
Jäsenen ollessa asunto-osakeyhtiö, kiinteistöosakeyhtiö, osakeyhtiö, osuuskunta, yhdistys, säätiö taikka muu yhteisö, jäsenen äänioikeutta käyttää jäsenen hallituksen puheenjohtaja tai jäsenen hallituksen kyseiseen yhdistyksen kokoukseen kirjallisesti valtuuttama edustaja. Valtuutukseen on hyvä käyttää valmista mallipohjaa
Jos olet jäsentaloyhtiön hallituksen puheenjohtaja, et tarvitse valtakirjaa.
Äänioikeuden edellytyksenä on, että kaikki ennen kokousta erääntyneet jäsenmaksut on maksettu ennen yhdistyksen kokousta.

Lisätietoja kokousjärjestelyistä antaa toiminnanjohtaja Johanna Laitala 040 1498398, johanna.laitala@kiinteistoliitto.fi.