Puheenjohtajaklubi Oulu 6/2023

30.10.2023 klo 17.00 Scandic Oulu City

Puheenjohtajaklubi on Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen jäsentaloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajien verkostoitumistilaisuus. Klubeja järjestetään Oulussa, Kajaanissa, Raahessa ja Ylivieskassa.

Tervetuloa mukaan OULUN puheenjohtajaklubiin 6/2023.

Aika: maanantai 30.10.2023 klo 17.00-19.00
Paikka: Scandic Oulu City, Saaristonkatu 4, 90100 Oulu

Aiheita:
1.
Käydään läpi elokuisen jäsenpalvelut -kyselyn tulokset ja kuullaan puheenjohtajien evästeet yhdistyksen hallitukselle tulevien vuosien toimintasuunnitelmiin palveluiden osalta.
2. Kotitehtäväksi ennen klubia on annettu (edellisessä 25.9. klubissa) tehtäväksi suorittaa isännöintipalveluiden ostaminen -verkkokurssi (löydät sen jäsensivuilta kohdasta Videot ja verkkokurssit - siirry verkkokursseihin, siellä rullaat ihan alas kohtaan isännöinti ja sieltä löytyy kurssi "Isännöinnin ostaminen".  Keskustellaan kurssista, oliko hyödyllinen ja mitä vielä jäitte ehkä kaipaamaan.
3. Vapaata keskustelua ajankohtaisista taloyhtiöasioista.

Klubi järjestetään ainoastaan lähitapahtumana, jolloin voidaan parhaiten edistää puheenjohtajien verkostoitumista ja vuorovaikutusta.

Tilaisuus on maksuton ja tarkoitettu ainoastaan Kiinteistöliitto Pohjois-Suomen taloyhtiöjäsenten hallitusten puheenjohtajille.

Jätä vinkki tulevien klubitapaamisten keskusteluihin ja alustuksiin tästä.

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 25.10. klo 14. Tilaisuuteen mahtuu enintään 30 osallistujaa.