× Maksullinen lakineuvonta on suljettu torstaina 18.4.

PERUTTU Vaalipaneeli: Koti & asuminen Keski-Suomessa

21.03.2023 klo 16.45

VAALIPANEELIKESKUSTELU UNONSALISSA ON PERUTTU. Sen sijaan suosittelemme seuraamaan Radio Keskisuomalaisen maakunnan suurinta vaalipaneelikeskustelua, jossa on äänessä kuusi suurinta puoluetta. Kiinteistöliitto Keski-Suomi, Suomen Vuokranantajat ja Suomen Omakotiliitto ovat lähettäneet keskeiset kysymyksensä keskusteltavaksi radion vaalipaneeliin. Ollaan kuulolla saammeko vastauksia!

- Maakunnan suurin vaalipaneeli tavoittaa kuulijat suorana lähetyksenä Radio Keskisuomalaisen taajuudella 21. maaliskuuta kello 18–19.30. Keskustelua seurataan lisäksi hetki hetkeltä Keskisuomalaisen verkkopalvelussa, jonne se jää myös podcastina kuultavaksi.

Ääneen pääsevät kaikki kuusi suurinta puoluetta. Keskustelijoina ovat istuvat ja ehdolla jatkopestiin olevat kansanedustajat Riitta Mäkinen (sd.) ja Sinuhe Wallinheimo (kok.), Petri Honkonen (kesk.) ja Bella Forsgén (vihr.) sekä kansanedustajaehdokkaat Janne Luoma-aho (ps.) ja Oskari Rantala (vas.).

Vaalikeskustelua johtavat Radio Keskisuomalaisen päätoimittaja Henri Berg ja Keskisuomalaisen varapäätoimittaja Inkeri Pasanen. Keskisuomalaisen päätoimittaja Pekka Mervola on lähetyksessä mukana kommentaattorina.

Radio Keskisuomalainen: Jyväskylän seutukunta 95,9 MHz | Pohjoinen Keski-Suomi 95,4 MHz | Eteläinen Keski-Suomi 92,8 MHz | Elisan kaapeliverkko 101,4 MHz