× Kiinteistöliiton toimisto ja kaikki neuvonnat ovat kiinni to–pe 25.–26.4. Tarkista oman paikallisyhdistyksesi palvelujen aukiolo yhdistyksen sivuilta. Palvelemme normaalisti taas maanantaina 29.4.

PERUTTU Näin hyödynnät Kiinteistöliiton sähköisiä jäsenpalveluja

15.09.2022 klo 18.00 Hämeenlinnan raatihuone tai Teams

Koulutuksessa esitellään, mitä sähköisiä palveluja jäsenille on tarjolla.

Perehdytään jäsensivujen tarjontaan:

• Lakibotti- ja Lakihelppi-palvelut
  • Oikeustapaushakemisto
  • Taloyhtiön vastuunjako 3D -verkkopalvelu
  • Rakennuksen kunto RAKU -sovellus
  • Verkkokurssit
  • Oppaat, ohjeet ja videot
  • Lomakkeet
  • Jäsentietojen ylläpito omatoimisesti
  • Mobiilijäsenkortti-sovellus
  • Kiinteistölehden sähköinen arkisto

Lisäksi käydään läpi, mitä muita palveluja ajantasaiseen tietoon on tarjolla liiton, yhdistysten ja osakkuusyhtiöiden osalta joko maksutta tai jäsenetuhintaan, mm. SignSpace-palvelu sähköisiin allekirjoituksiin ja etä-äänestyksiin (jäsenetuhinta).

Koulutus järjestetään paikan päällä Hämeenlinnan raatihuoneella ja osallistuminen on mahdollista myös etäyhteydellä. Koulutus on maksuton ja mukaan voivat ilmoittautua kaikki jäsentaloyhtiöiden edustajat. Kouluttajana toimii Kiinteistöliiton yhteysjohtaja Timo Tossavainen. Ilmoittautuminen 13.9.2022 mennessä.

Tervetuloa!