Jätehuoltomääräykset ja jätelaki - ajankohtaista taloyhtiöille Lapecon toimialueella

30.08.2022 klo 17.00 Kokous- ja juhlahuoneisto AnnaBriitta

Kiinteistöliitto Lappi ry ja Lapin Jätehuolto kuntayhtymä Lapeco järjestävät Kemijärvellä tilaisuuden, jossa asiantuntijana toimii Lapecon viestintäpäällikkö Aila Kauppila.

Jätehuoltomääräykset ja jätelaki – ajankohtaista taloyhtiöille Lapecon toimialueella

Paikka: Kokous- ja juhlahuoneisto AnnaBriitta, Kirkkokatu 3, Kemijärvi

Aika: tiistaina 30.8. klo 17 alkaen

Tilaisuudessa Lapecon viestintäpäällikkö Aila Kauppila on kertomassa Enontekiön, Inarin, Kemijärven, Kittilän, Muonion, Pelkosenniemen, Sallan, Savukosken ja Sodankylän uusista kunnallisista jätehuoltomääräyksistä, jotka ovat päivitetty vastaamaan Suomen uutta jätelainsäädäntöä.

Tilaisuudessa käydään taloyhtiöiden näkökulmasta läpi määräysuudistuksen keskeisimpiä asioita, kuten hyötyjätteiden erilliskeräysvelvoitteita Inarin, Kemijärven, Kittilän ja Sodankylän kuntien taajamissa vähintään viiden asuinhuoneiston kiinteistöissä sekä kunnan hallinto- ja palvelutoiminnan kiinteistöissä.

Tilaisuus on tarkoitettu ennen kaikkea taloyhtiöiden hallituksille ja isännöitsijöille, mutta on avoin ja maksuton myös kaikille muille aiheesta kiinnostuneille.

Paikkoja on rajoitettu määrä.

Ilmoittautumiset 22.8.2022 mennessä.

Kahvitarjoilu pienen purtavan kera. Tervetuloa!

Seuraamme koronatilannetta ja noudatamme viranomaisten ohjeita tapahtumien järjestämiseen liittyen. Tiedotamme mahdollisista muutoksista ilmoittautuneille sähköpostitse.