× Kiinteistöliiton neuvonnat sulkeutuvat vappuaattona 30.4. klo 13.00. Palaamme palvelemaan normaalisti torstaina 2.5. Mukavaa vappua!

Taloyhtiöpäivä on alueellinen ykköstapahtuma taloyhtiöväelle!

Useat Kiinteistöliiton jäsenyhdistyksistä järjestävät osin yksin ja osin yhteistyökumppaneiden kanssa alueellisia Taloyhtiöpäiviä, joissa kohtaavat taloyhtiöiden toimijat sekä kiinteistöalan asiantuntijat ja palveluntarjoajat. Asiantuntijapuheenvuorojen lisäksi tapahtumassa on yritysten näyttelyosastoja ja muuta mielenkiintoista.

Tapahtuma on osallistujille maksuton ja tarkoitettu taloyhtiöiden hallituksille, isännöitsijöille, osakkaille, vuokrataloyhtiöiden toimitusjohtajille, kiinteistönhoitajille sekä kaikille taloyhtiöistä kiinnostuneille. Yritysten näyttelypaikkojen maksut ovat paikkakuntakohtaisia ja lisätietoa näyttelypaikoista saat kunkin tapahtuman sivuilta ja ottamalla yhteyttä ko. alueen tapahtuman myynnistä vastaavaan.

Vuoden 2024 Taloyhtiöpäivät järjestetään seuraavasti:

Tervetuloa mukaan taloyhtiöväen alueelliseen ykköstapahtumaan!