Koronan vaikutukset taloyhtiöissä

Koronavirus vaikuttaa asukkaiden arkeen ja taloyhtiöiden toimintaan Suomessa. Taloyhtiöiden asukkaista yhä useampi tekee etätöitä kotoa käsin ja moni sairastaa tai on karanteenissa kotonaan. Tämä poikkeuksellinen tilanne aiheuttaa paljon kysymyksiä ja huolestuttaa asukkaita, taloyhtiöiden hallituksia, isännöintiä.

Uusilla rajoituksilla vaikutuksia yhtiökokouksiin, alan liitoilta ohjeita taloyhtiöille - Kiinteistöliiton tiedote julkaistu 27.11.2020

Paikallista tilannetta voi seurata joka puolella maata tarkasti aluehallintoviraston sivuilta.

Usein kysyttyihin kysymyksiin vastauksia

Koronaepidemian edetessä tulee uusia menettelyjä ja viranomaisohjeistuksia asian osalta, ja siksi päivitämme näille sivuille uutta tietoa taloyhtiöissä hyödynnettäväksi.

Usein kysyttyihin kysymyksiin löydät Kiinteistöliiton asiantuntijoiden laatimia vastauksia vasemman reunan valikosta avautuvalta sivulta. Täydennämme kysymyksiä ja vastauksia sen mukaisesti kuin neuvonnassa tulee eteen erilaisia asiota koronaviruksen vaikutuksista taloyhtiöihin.