Ammattilaisten ajankohtaista kiinteistöjuridiikasta katsaus

27.01.2022 klo 14.30 Valtion Virastotalo, Auditorio 2. krs.

Hallitsetko jo parhaat etäyhtiökokouskäytännöt ja tiedätkö mitä lakimuutoksia on ennakoitavissa? Tunnetko yhdenvertaisuuslain velvoitteet taloyhtiölle? Tunnistatko KKO:n ilmalämpöpumppuratkaisun vaikutukset osakkaan muutostyöoikeuteen?

Ohjelma:

Kahvitarjoilu

Klo: 14:30 Ajankohtaista kiinteistöjuridiikasta katsaus
Vanhempi lakimies Pauliina Haapsaari, Suomen Kiinteistöliitto

n. 16:00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus on maksuton Kiinteistöliiton jäsentaloyhtiöiden edustajille. Auditoriossa järjestettävään tilaisuuteen voi osallistua vain rajallinen määrä ihmisiä, jonka vuoksi tilaisuus järjestetään myös striimattuna verkossa. Verkkototeutukseen toimitamme erikseen linkin, jonka kautta tilaisuutta voi seurata.

Huom! Seuraamme viranomaisten ohjeistuksia. Lähikontaktien välttämiseksi ja turvavälien ylläpitämiseksi pyydämme huomioimaan seuraavat ohjeet:
-    Jos olet vähänkään sairas, niin älä tule paikan päälle.
-    Rajaamme tapahtuman osallistujamäärän niin, että henkilöiden väliin jää vähintään 1–2 m. Muista tämä turvaväli kun asetut auditorioon.
-    Tilanteissa, joissa saattaa syntyä jonoja, on syytä muistaa turvavälit
-    Tultaessa sisätilaan käytetään käsihuuhdetta
-    Suosittelemme suojamaskin käyttöä.

Ilmoittaudu tapahtumaan