Teams-kokous: Jäsenten kyselyhetki lakikysymyksistä

04.02.2021 klo 09.00

Onko mielessäsi taloyhtiötäsi koskeva juridinen kysymys, johon haluaisit vastauksen?

Tervetuloa mukaan Hyvinkään-Riihimäen-Mäntsälän Kiinteistöyhdistyksen aamuhetkeen, jossa käydään läpi ajankohtaisia asioita, jäsenten lakineuvontaan tulleita kysymyksiä sekä esittämiänne kysymyksiä. Vastaamassa ovat asianajaja Anssi Saukkonen ja toiminnanjohtaja Marika Sipilä.

Tilaisuus on avoin ja maksuton jäsentaloyhtiöiden edustajille. Kysymys kannattaa esittää etukäteen jo ilmoittautumisen yhteydessä. Tilaisuudessa kysymystä voidaan tarvittaessa tarkentaa. Huomioi, että kysymystä käsitellään kaikkien tilaisuuteen osallistuvien kuullen ja että kysymyksen on tilaisuuden luonteen vuoksi oltava ytimekäs.

Kyselytunti järjestetään Teams-kokouksena, ja tilaisuuden vuorovaikutuksellisen luonteen vuoksi tilaisuuteen voi osallistua rajallinen määrä osallistujia. Ilmoittautumiset viimeistään 3.2.2021. Ilmoittautuneille lähetetään erikseen osallistumislinkki.