Webinaari: Ajankohtaista kiinteistöjuridiikasta, isännöitsijöille

12.01.2021 klo 09.00

Mikä on tuorein tieto osakehuoneistorekisteriin siirtymisestä? Entä mitä velvoitteita taloyhtiöille tulee sähköautolatausvalmiutta koskevasta lainsäädännöstä? Millaisia muutoksia asunto-osakeyhtiölakiin voi olla odotettavissa lähivuosina?

Muun muassa näihin kysymyksiin saat vastaukset osallistumalla kiinteistöjuridiikan ajankohtaiskoulutukseen.

Kouluttajana toimii Kiinteistöliiton vanhempi lakiasiaintuntija Virpi Hienonen.

Koulutus kestää noin tunnin.

Ilmoittaudu webinaariin viimeistään kaksi (2) vuorokautta ennen koulutusta.

Ilmoittautuneille lähetetään koulutusta edeltävänä päivänä sähköpostilla linkki, josta pääsee webinaariin sekä ohjeet webinaariosallistumista varten.

Webinaari on internetissä toteutettu verkkoluento, johon osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan, älypuhelimeltaan tai tabletiltaan paikasta riippumatta. Osallistumiseen ei tarvita mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten on oltava kaiutin tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa ei tarvita. Webinaarit ovat jäsentalojen edustajille maksuttomia ja ovat avoimia kaikille jäsentaloyhtiöille koko Suomen osalta.