Taloyhtiön hallituksen iltakoulu

12.03.2020 klo 16.45 Pääkirjasto Metso, Lehmus-sali

Lämpimästi tervetuloa Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry:n Taloyhtiön hallituksen iltakoulu -jäsentilaisuuteen torstaina 12.3.2020

Tule kuulemaan, kun jätehuoltoinsinööri Anu Toppila ja asiakkuuspäällikkö Virpi Oksala kertovat jätehuoltoon tulevista muutoksista: Jätelaki ja jätehuoltomääräykset ovat muuttumassa ja mm. muovipakkausten keräys on käynnistymässä. Illan aikana on tarkoitus selventää, miten nämä muutokset vaikuttavat taloyhtiöiden jätehuoltoon.

Kiinteistöliitto Pirkanmaan oma lakimies Johanna Räikkä puolestaan luennoi hyvästä hallintotavasta taloyhtiössä: Miten taloyhtiön hallinto toimii ja mitä hyvä hallinto tarkoittaa? Koulutuksen aikana käydään läpi myös Taloyhtiön hyvä hallintotapa -suositusta.

Aika: 12.3.2020 klo 16.45 – n. 19.00

Paikka: Pääkirjasto Metso, Lehmus-sali, Pirkankatu 2, Tampere

Ohjelma:

klo 16.45 Kahvitarjoilu

klo 17.00 Taloyhtiön hallituksen iltakoulu -tilaisuus alkaa

- Jätelaki ja jätehuoltomääräykset muuttuvat - vaikutukset taloyhtiöiden jätehuoltoon

jätehuoltoinsinööri Anu Toppila, Alueellinen jätehuoltolautakunta

- Muovipakkausten keräys käyntiin

asiakkuuspäällikkö Virpi Oksala, Pirkanmaan Jätehuolto Oy

- Hyvä hallintotapa taloyhtiössä

lakimies Johanna Räikkä, Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry

n. klo 19.00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus on tarkoitettu Kiinteistöliitto Pirkanmaan jäsentaloyhtiöiden edustajille ja se on maksuton. Ennakkoilmoittautuminen kuitenkin vaaditaan viimeistään ma 9.3.2020.

HUOM! Jokaisesta osallistujasta tulee tehdä oma ilmoittautuminen. Älä ilmoita lisäosallistujia oman ilmoittautumisesi lisätiedoissa! Mikäli ilmoittamallasi henkilöllä ei ole henkilökohtaista sähköpostiosoitetta, voit käyttää omaa sähköpostiosoitettasi.

Ilmoittaudu tapahtumaan