Hallituksen jäsenen talouskurssi ja tilinpäätöksen tulkinta

09.01.2020 klo 17.00 Kotkan kirjasto, auditorio

Taloyhtiöissä on taas pian tilinpäätöskokoukset edessä. Tiedätkö mitä sisältyy tilinpäätöskokonaisuuteen? Mitä tietoja toimintakertomuksessa tulee olla? Tiedätkö mitä luvut tuloslaskelmassa ja taseessa kertovat taloyhtiön taloudellisesta tilanteesta? Muun muassa näihin kysymyksiin saat vastauksen osallistumalla koulutukseen.

Ohjelma:

• Suunnitelmallinen taloudenpito
  • Korjaushankkeiden talous
  • Tilinpäätöskokonaisuus
  • Toimintakertomus, tuloslaskelma ja tase
  • Liitetiedot
  • Tilinpäätöksen laadinta, mitä tilinpäätös sisältää?
  • Mitä asunto-osakeyhtiön tilinpäätös kertoo lukijalleen?
  • Tilinpäätöksen ongelmakohtia

Luennoitsijana toimii
  Kiinteistöliiton talous- ja veroasiantuntija
  Juho Järvinen

Kahvitarjoilu on luennon väliajalla.

Osallistumisehdot:
Tilaisuus on jäsentalojen edustajille maksuton.

Tarjoilujen ja aineistojen mitoittamisen vuoksi sitovat ilmoittautumiset viimeistään 3.1.2020. Tilaisuuteen saapumattomuudesta mikäli osallistumista ei ole peruttu 3.1.2020 menessä, veloitamme tarjoilu- ja aineistomaksun.

Yhteystiedot:
Mikäli sinulle on kysyttävää tilaisuuden sisällöstä tai tilaisuuteen osallistumisesta, autamme mielellämme p. 05 266 430 tai kaakkois-suomi@kiinteistoliitto.fi

Tervetuloa!

Pidätämme oikeuden muutoksiin.