Näin otat jäsensivut käyttöösi

07.09.2022 klo 17.00

Oletko jo ottanut jäsensivut käyttöösi? Tiedätkö mitä kaikkia monipuolisia palveluita jäsensivuilta löytyy?
Jos et - tämä koulutus on juuri sinulle!

Tässä webinaarissa käymme läpi jäsensivuille rekisteröitymisen ja sieltä löytyvät palvelut askel askeleelta. Koulutuksen tarkoitus on nimenomaan taklata kaikki mahdolliset haasteet, jonka vuoksi monelta jää rekisteröityminen tekemättä ja jäsensivujen monipuoliset palvelut käyttämättä. Mukaan kannattaa tulla myös, jos jäsensivujen käytöstä on aikaa tai salasana on unohtunut, etkä pääse sivuille. Otetaan jäsensivut yhdessä haltuun!

Webinaarin sisältö:
  • Jäsensivuille rekisteröityminen
  • Jäsensivuille kirjautuminen
  • Jäsensivujen sisältö - parhaat vinkit
Jäsensivuille rekisteröityessä pitää sinulla olla tiedossasi taloyhtiönne jäsennumero. Mikäli et tiedä tätä numeroa, ei hätää, lähetämme sen sinulle erillisellä sähköpostilla. Samalla tarkastamme, että tietosi ovat jäsenrekisterissämme, koska tämä vaaditaan siihen, että rekisteröityminen sivuille onnistuu.

Sinua webinaarissa opastamassa on jäsensihteeri Anne Suomi, joka myös vastaa mielellään kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin niin koulutuksen aikana, kuin myös ennakkoon. Annen tavoitat joko sähköpostilla anne.suomi@ukl.fi tai soittamalla 09 1667 6208.

Koulutuksen aikana autamme myös parhaamme mukaan mahdollisissa teknisissä kysymyksissä. Koulutuksen yksi parhaista puolista onkin, että voit kysyä kesken koulutuksen, jos mieleesi tulee jotakin tai jos et saa esimerkiksi sisäänkirjautumista tehtyä. Pystymme ratkomaan yhdessä haasteet samantien.

Webinaarista ei tehdä tallennetta, mutta webinaari saa syksyllä todennäköisesti jatkoa.