Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu > Vuokranantajille

Palvelua vuokranantajille

Kiinteistöliiton toimialajärjestö Suomen Vuokranantajat on valtakunnallinen vuokranantajien etujärjestö. Järjestö edistää vuokranantajien asiaa ja tarjoaa Suomen parasta asiantuntijatietoa vuokrauksesta ja asuntosijoittamisesta. Kasvavassa yksityisten vuokranantajien järjestössä on jäsenenä yli 10 000 vuokranantajaa.

Suomen Vuokranantajat tarjoavat jäsenilleen muun muassa lakineuvontaa, koulutuksia sekä kattavan tietopankin asunnon vuokraamiseen liittyvistä asioista. Vuokranantajan arkea helpottaviin jäsenetuihin kuuluvat muun muassa monipuoliset asiakirjapohjat, edullinen luottotietojen tarkistus, maksuton perintäpalvelu sekä vakuutustarjouksia. Lue lisää jäsenpalveluista ja -eduista Suomen Vuokranantajien sivuilta.

Kiinteistöliitto ja Suomen Vuokranantajat tekevät yhteistyötä muun muassa vaikuttamisessa ja edunvalvonnassa sekä tutkimus- ja kehitystyössä.

www.vuokranantajat.fi

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu