Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu > Tapahtumakalenteri > Asumisen häiriötilanteiden hallinta

Asumisen häiriötilanteiden hallinta
7.11. - Tampere

Asumisen häiriötilanteiden hallinta -koulutusillassa tutustutaan huoneiston hallintaanottamisen kiemuroihin: millä perusteilla hallintaanotto tulee kysymykseen, minkälainen on päätöksentekoprosessi ja mitä seikkoja hallintaanotetun huoneiston vuokraamisessa on huomioitava. Lisäksi koulutuksessa käsitellään yleisesti taloyhtiötä vuokranantajana. Luennoitsijana toimii Suomen Kiinteistöliiton lakimies Pauliina Haapsaari.

Koulutus sopii sekä taloyhtiön hallituksen jäsenille että isännöitsijöille. Koulutus on hyödyllinen myös muille kiinteistöalan ammattilaisille, kuten esimerkiksi kiinteistösihteereille, jotka hoitavat hallintaanottoprosesseja ja vuokrausta. Koulutus on ilmainen Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry:n jäsentaloyhtiöiden edustajille. Ilmoittautumisohjeet ja tilaisuuden tarkempi ohjelma julkaistaan tiedotteessa 5/2017. Varmista, että pääset mukaan ja varaa koulutusilta kalenteriisi jo nyt!

Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry:n toimisto (03) 3125 0200, www.kiinteistoliitto.fi/pirkanmaa

Kiinteistolehti_logo_pieni_nega.png

Kiinko_pieni_185x43.gif